Contact & FAQ

Bestelling uitvoeren

Ik vind een product niet - Wat kan ik doen?

U kan uw product niet vinden? Dan helpt U misschien ons menu onder het tabblad "merken" verder of een van de andere verschillende categorieën. Indien niet, kunt U ons natuurlijk graag contacteren. Onder contact vindt U de nodige informatie betreffende de contactmogelijkheden.

Wanneer is mijn product weer leverbaar?

Door ons uitgebreide assortiment en de steeds veranderende markt is het voor ons jammer genoeg niet mogelijk te voorspellen wanneer een bepaald product weer beschikbaar is voor verkoop. Wij kunnen U hieromtrent jammer genoeg geen preciese informatie geven. Wij raden U daarom aan gebruik te maken van de notificatie-functie, aangeboden op onze website. U krijgt dan automatisch een mailtje opgestuurd vanaf dat het product weer beschikbaar is. 

Hoe en waar geef ik mijn kortingscode in?

Na het uitkiezen van uw producten klikt U boven rechts op het kleine winkelwagentje. Daar voegt U op de rechterkant de code in. Dan activeert U deze door op de knop "activeren" te klikken.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Vaak zijn er aan onze verschillende kortingscodes verschillende toepassingsregels verbonden. Deze worden vaak met een sterretje (*) aangeduid. Onder het sterretje vindt U ook meestal de afloopdatum van de code. Gelieve steeds de informatie in het emailtje of de newsletter goed door te lezen zodat U voor geen onverwachte problemen komt te staan bij uw bestelling. Indien U over andere websites komt kan het soms gebeuren dat er automatisch, door de verschillende zoekmaschines, codes worden toegevoegd aan uw bestelling. Dit kunt U steeds nakijken door in uw winkelwagentje erop te letten dat er niet al een code geactiveerd werd. Het is niet mogelijk codes met elkaar te combineren. U kunt de ongewilde code verwijderen door simpelweg op verwijderen te klikken. Indien het dan nog steeds niet werkt kunt U ons natuurlijk graag contacteren met de nodige informatie. Wij helpen U graag verder.

Mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Doordat ons magazijn bestellingen snel en efficiënt bewerkt is het annuleren van uw bestelling meestal al enkele minuten na het uitvoeren van een bestelling, niet meer mogelijk.

Uitzondering: Indien U nog niet betaald heeft voor uw bestelling (bestellingen op rekening hiervan uitegzonderd). Uw bestelling wordt automatisch na 14 dagen geannuleerd.

Indien U de bestelling werkelijk niet meer benodigd, vragen wij U vriendelijk het pakketje te weigeren. Vanaf het pakketje weer bij ons is aangekomen, wordt uw terugzending automatisch verwerkt en het betaalde bedrag vervolgens automatisch teruggestort via uw uitgekozen betaalmiddel.

Mijn adres is niet correct - Kan ik mijn adres nog aanpassen?

Bestellingen worden door ons magazijn snel en efficiënt geregistreerd en bewerkt. Het wijzigen van het adres is daarom enkele minuten na het uitvoeren van de bestelling niet meer mogelijk.

Uitzondering: Indien U nog niet betaald heeft voor uw bestelling (bestellingen op rekening hiervan uitegzonderd).

Indien het pakketje niet kan worden geleverd wordt het automatisch teruggestuurd. De bestelling wordt automatisch door ons systeem geannuleerd. U kunt uw bestelling ondertussen al opnieuw uitvoeren met de juiste gegevens.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Bestellingen worden door ons magazijn snel en efficiënt geregistreert en bewerkt. Het wijzigen van een bestelling is daarom enkele minuten na het uitvoeren van de bestelling niet meer mogelijk. Indien U het pakketje niet meer wilt of U een fout hebt gemaakt in de bestelling vragen wij U vriendelijk het pakketje bij aankomst te weigeren. In de tussentijd kunt U graag de bestelling al eens opnieuw uitvoeren met de juiste producten.

Waar is mijn bestelling?

Nadat het pakketje wird overhandigd aan de transporteur krijgt U automatisch een tracking link opgestuurd waarmee U uw pakketje kann volgen. Onder de aangegeven link kunt U dan steeds de locatie van uw pakketje live volgen.

Waar kan ik de rekening van mijn bestelling terugvinden?

Na het uitvoeren van uw bestelling krijgt U een bestelbevestiging van ons. Vanaf het pakketje overhandigd wordt aan de transporteur, sturen wij U de rekening per email aan het, bij de bestelling aangegeven, emailadres. Gelieve ook uw spamfolder te controleren indien U de voordien besproken email niet meteen terugvindt.

Klachten en terugzendingen

Wat doe ik, indien ik een fout product ontvangen heb?

Gelieve meteen contact met ons op te nemen. In uw mailtje benodigen wij uw bestelnummer en natuurlijk de nodige informatie betreffende het fout geleverde product/ de fout geleverde producten.

Hoe kan ik een product terugzenden (terugzending)?

Gelieve ons een mailtje te sturen met uw bestelnummer. U krijgt dan een gratis retourticket opgestuurd van de DHL waarmee U de producten kosteloos kunt terugsturen. Gelieve het ticket goed zichtbaar en duidelijk op uw pakketje te plakken. Gelieve er eveneens op te letten dat wij enkel onbenutte en ongeopende producten terugnemen. Voor geopende producten is een terugbetaling niet mogelijk.

Verzendkosten / levering

Welk bedrijf levert mijn bestelling af?

Uw bestelling wordt verzonden met DHL.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Om de voortgang van uw bestelling actief te volgen, ontvangt u een trackingnummer van onze verzendpartner nadat de goederen zijn geleverd. Hiermee kunt u de status van uw zending bekijken.

Als u nog vragen heeft over verzending of levering, neem dan contact met ons op via ons contactformulier, per e-mail info@gymqueen.nl of op middels onze gratis telefonische klantenservice +31 20 323 0258 (9 tot 17 uur).

Leveringstermijn

Als je meerdere artikelen bij ons bestelt als onderdeel van één bestelling, waarvoor verschillende levertijden gelden, zullen wij de goederen in een gezamenlijke zending verzenden, tenzij wij anders met jou zijn overeengekomen. In dit geval geldt de leveringstermijn die van toepassing is op het artikel van jouw bestelling met de langste leveringstermijn, voor de zending van goederen in het geheel.

De leveringstermijn gaat in bij vooruitbetaling op de dag na afgifte van de betalingsopdracht aan de bank van herkomst of bij andere betalingswijzen op de dag na het sluiten van de overeenkomst en eindigt bij het verstrijken van de laatste dag van de termijn. Indien de laatste dag van de termijn valt op een zaterdag, een zondag of een door de staat erkende feestdag op de plaats van levering, treedt de eerstvolgende werkdag in de plaats van die dag.

Naar welke landen wordt er geleverd?

Voorlopig leveren we alleen binnen Nederland en België. Voor verzending naar Duitsland en Oostenrijk, bezoek ons ​​op www.gymqueen.de. Voor verzending naar Zwitserland, bezoek ons ​​op www.vitafy.ch. In de nabije toekomst is het gepland om de verzending naar andere landen mogelijk te maken. Als u in het buitenland woont en geïnteresseerd bent in ons aanbod, meld u dan aan voor onze nieuwsbrief. Hierin zullen we u informeren over algemene innovaties.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending bij gymqueen.nl is gratis binnen Nederland en Belgie voor bestellingen vanaf € 55. Zodra het bedrag lager is dan € 55, zal er € 5,50 in rekening worden gebracht om de verzendkosten te dekken.

Voor de in inwisseling van Groupon- of Daily Deal-vouchers gelden mogelijk andere voorwaarden. U kunt rechtstreeks naar het respectieve voucher-portal gaan of contact opnemen met info@gymqueen.nl.

Voor informatie over de mogelijke verzendkosten van een retour kunt u contact opnemen met onze klantenservice

Betaling

Hoe kan ik betalen?

We bieden vijf betaalmethoden: Ideal, Bancontact, creditcard, PayPal en vooruitbetaling.

Helaas kunnen wij voor bepaalde producten die bijvoorbeeld CBD bevatten de betaalmethode PayPal en Klarna aanbieden, omdat dit niet gewenst is door de bedrijven. Als een dergelijk product zich in de winkelwagen bevindt, kun je betalen met betaalmethoden zoals vooruitbetaling en creditcard.

Als je de optie "Ideal" selecteert, hebt je de mogelijkheid om Onlinebanking te gebruiken. Je kunt dus snel en gemakkelijk betalen. Dankzij de betaling per creditcard of PayPal kunnen we je betaling snel en veilig registreren zodat we je zo snel mogelijk jouw favoriete producten kunnen toesturen.

Natuurlijk kunt je ook vooraf betalen. In dat geval hoeft je enkel maar een bankoverschrijving bij je bank aan te vragen. Afhankelijk van de bank kan het echter tot 3 dagen duren voordat de overdracht ons bereikt. Houdt er rekening mee dat we alleen de producten kunnen verzenden nadat de betaling is aangekomen! Na een correcte betaling ontvang je uiteraard onmiddellijk een bevestigingsmail met de factuur, die vervolgens wordt betaald.

Let op: in uitzonderlijke gevallen werkt de software van PayPal mogelijk niet correct en komt deze mogelijk niet tot een aankoop. Je hebt dan nog steeds de mogelijkheid om via PayPal het juiste bedrag naar ons te sturen op het adres buchhaltung@vitafy.de.

Welke betaalmethode is de beste?

Elke klant wil begrijpelijkerwijs zijn goederen zo snel mogelijk hebben. Dat is de reden waarom de meeste mensen betalen met een creditcard, PayPal of Ideal. We kunnen dus snel je betaling controleren en je producten onmiddellijk verzenden.

Voor een vooruitbetaling moeten we eerst wachten totdat we de betaling hebben ontvangen. Dit kan tot 3 werkdagen duren.

Daarom raden we je aan te betalen met creditcard, PayPal of Ideal.

Wat zijn onze accountgegevens?

Als je wilt betalen via vooruitbetaling, vragen wij je om het bedrag over te maken naar het volgende account:

Rekeninghouder: Vitafy GmbH

Rekeningnummer: 0027585901

Bankcode: 72070024

IBAN: DE43720700240027585901

BIC: DEUTDEDB720

Bank: particuliere en zakelijke klanten van Deutsche Bank

Voer je naam en het bestelnummer in het veld "Gebruik" in.

Ik heb betaald via vooruitbetaling - is het geld al binnen?

Na de ontvangst van de betaling, via een overschrijving, bevestigen wij de bestelling per email met een verzendbevestiging.

PayPal werkt niet goed. Wat kan ik doen?

Als je PayPal-betaling niet lukt, stuur ons dan een e-mail met je volledige naam en e-mailadres. Wij zullen de bestelling vinden en een betaallink sturen via PayPal. Na succesvolle betaling, zal je bestelling worden verwerkt.

Mijn creditcard werkt niet correct. Wat kan ik doen?

Als je creditcard nog steeds geldig is en je alles correct hebt ingevuld, maar betaling per creditcard nog steeds niet werkt, neem dan contact op met je creditcardaanbieder. Mogelijk wordt de creditcard om veiligheidsredenen of om andere redenen geweigerd.

In de tussentijd kun je de bestelling opnieuw maken en eenvoudig overschakelen naar een andere betaalmethode om de producten zo snel mogelijk te ontvangen. Nogmaals, je hoeft je geen zorgen te maken over het twee keer ontvangen van de producten of het dubbel afschrijven van je rekening. We houden het in de gaten en zorgen ervoor dat alles correct verloopt. Als je vragen hebt kunt je snel en gemakkelijk contact met ons opnemen per e-mail op info@gymqueen.nl.

Samenwerkingsaanvraag

Influencer?

Je bent een influencer? En je wilt graag met ons samenwerken? Stuur ons  graag een berichtje met de nodige informatie betreffende  je profiel, de redenen waarom je met ons wilt samenwerken en waarom je denkt goed bij ons bedrijf te passen. Bereiken kan je ons team onder influencer@vitafybrands.de 

Producent? Leverancier? Handelaar?

U bent een ondernemer en/of U hebt interesse aan onze producten en/of interessante producten aan te bieden. Contacteren kan U ons onder:

Koop/Verkoop van nieuwe producten: manufacturer@vitafy.de

Samenwerking en aanbiedingen betreffende diensten: marketing@vitafy.de

B2B: sales@nutrition-germany.de

Onze contactmogelijkheden: contactformulier en e-mail

💌GYMQUEEN nieuwsbrief

22% WELKOMSTKORTING!

Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en mis geen enkele aanbieding meer.

Ik wil graag regelmatig informatie over actuele trends, aanbiedingen en kortingsbonnen van gymqueen.nl ontvangen per e-mail en post. Je kunt je te allen tijde afmelden via de afmeldlink in elke e-mail of via info@gymqueen.nl . Met mijn registratie ga ik akkoord met de ALV en het privacybeleid.